5 pomysłów na zdrowe jedzenie

Planujesz zacząć się zdrowo odżywiać? Świetnie! Pora zatem zdecydować co będziesz jadł, w jakich ilościach i o których godzinach. Dla ułatwienia prezentujemy pięć smakołyków, które są zdrowe i urozmaicą każdą dietę.

Ciasteczka owsiane – hit każdego, kto się odchudza. Pełne witamin i naprawdę dobre. W zależności od dodatków mają inne walory smakowe i odżywcze. Mogą posiadać owoce czy nasiona, suszoną żurawinę lub świeże jabłka. Wszystko po to, by było zdrowo.

Sałatka z jarmużu. Jarmuż ostatnio stał się bardzo popularny, dlatego warto go wykorzystywać by zdrowo jeść. Dodatki zależą od nas. Nie przesadźmy jednak z sosem, bo to on często w sałatkach bywa zgubny.

Kasza – o jej właściwościach odżywczych nikogo nie trzeba przekonywać.

Krem z dyni – doskonałe danie na jesień. Proste i przepyszne. Przeniesie nas do krainy dziecięcych smaków.

Szparagi – kolejny hit. Pyszne, dające ogrom możliwości. Jak je przyrządzisz zależy tylko od ciebie.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Słaba kondycja co zrobić Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu. Pikflometr https://respimed.pl/pikflometr-philips-respironics-personalbest.html
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...