Dieta dla osób cierpiących na bezsenność

Wiele osób w dzisiejszych czasach ma problem z bezsennością. Dzieje się tak ponieważ żyjemy w bardzo zabieganym świecie, w którym bardzo często występuje stres. Wpływa to na nas niekorzystnie, a to z kolei odbija się na naszym śnie. Wiele osób nie zwraca uwagi również na swoją dietę, która może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na nasze problemy z zasypianiem i przesypianiem nocy. Wystarczy jednak ze swojej diety wyeliminować niektóre składniki i zastąpić je odpowiednimi produktami, aby nasze noce były spokojniejsze i abyśmy nie musieli cierpieć na bezsenność. Aby lepiej spać w naszej diecie powinny znaleźć się przede wszystkim witaminy. Tutaj musimy wyróżnić produkty, które są bogate w witaminę B oraz witaminę C. Oprócz tego bardzo ważnym elementem diety będzie również białko oraz błonnik. Warto również wprowadzić do swojej diety chude mięso oraz ryby, w szczególności łososia, który jest bogaty w kwas omega-3. Oprócz tego w diecie powinny występować regularne posiłki o tych samych porach.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...