Dieta na pamięć

Osoby, które cierpią na zaniki pamięci to zazwyczaj osoby starsze. Ale z pamięcią możemy mieć problem również w młodym wieku. Bardzo często w okresie szkolnym lub w okresie studiów chcemy poprawić swoją pamięć oraz koncentrację, jednak nie zawsze nam to wychodzi. Nie zwracamy jednak uwagi na naszą dietę i posiłki jakie spożywamy. Jest to dużym błędem ponieważ bardzo często dieta odpowiedzialna jest za to, co dzieje się w naszym organizmie. Dlatego też powinniśmy zwrócić uwagę na to co jemy, kiedy chcemy poprawić swoją pamięć i koncentrację. Przede wszystkim musimy wprowadzić do diety większe ilości witamin. Znajdują się one w owocach i warzywach (przede wszystkim sezonowych, dlatego na te powinniśmy zwracać największą uwagę). W diecie powinny znajdować się również węglowodany oraz produkty pełnoziarniste. Pieczywo, ryże, kasze oraz płatki, które możemy dodawać do mleka lub do jogurtów. W diecie powinny znaleźć się również produkty bogate w kwasy omega-3, lecytynę oraz potas. Wprowadzenie tych wszystkich witamin i minerałów jest bardzo łatwe, dlatego warto zastosować właśnie taką dietę.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...