Ile ćwiczyć w ciągu tygodnia?

Planujesz rozpocząć własny program ćwiczeń? Super! Ekscytacja i radość z zadania to podstawa. Pamiętaj jednak o tym, by rozsądnie zagospodarować czasem, bo inaczej – kontuzja oraz zniechęcenie gwarantowane.

Jeśli dopiero zaczynasz, nie ćwicz za dużo. Przyzwyczaj organizm do wysiłku. Niech stopniowo czuje, że zaczyna pracować, a nie z dnia na dzień zmienia się jego całkowity tryb. Na początku wystarczy trenować dwa-trzy razy dziennie. Potem płynnie zwiększać tę liczbę, by w końcu dojść do codziennych treningów.

Jednak nie ma sensu trening ponad siły. Nie forsuj się, dwie godziny to absolutne maksimum. Szkoda nerwów. To niezdrowe. Poza tym tak się przemęczając w końcu znienawidzisz ćwiczenia, a nie o to chodzi.

Metoda małych kroków to podstawa. Potem idzie z górki. Najpierw kilka godzin w tygodniu, potem coraz dłużej, aż przejdziesz do fazy regularnych treningów, które przestaną być obowiązkiem, staną się przyjemnością.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. skarpety dla diabetyków Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...