Jak się zmotywować do ćwiczeń?

Szukasz prostych motywatorów do ćwiczeń? Oto garść wskazówek jak co rano nie wstawać z myślą „znowu te ćwiczenia”, tylko rześkim jak skowronek z radością uprawiać wybrany sport!

Po pierwsze: hasła motywacyjne. Wybierz cytaty, które do ciebie przemawiają i powieś je w widocznych miejscach – na lustrze czy na lodówce. Możesz też zrobić szkatułkę z cytatami, trzymać ją przy łóżku i co rano losować jeden. Niech ten pozytywny tekst będzie mottem na resztę dnia.

Po drugie: system nagród. Jeśli nic nie pomaga, zmotywuj się nagrodami. Jak? Na przykład obiecaj sobie długą kąpiel w wannie w pachnącej pianie jeśli będziesz biegać minimum pół godziny. Nie udało się? Dziś bierzesz prysznic. Szybki i chłodny. Bądź dla siebie surowa, a efekty gwarantowane.

Po trzecie: rozsądnie gospodaruj czasem. Jeśli ustawiasz treningi na wczesne godziny poranne, a zawsze byłaś typem sowy – nie dziw się, że nie możesz zmotywować się do ćwiczeń. Zmień plan swojego dnia, a szybko zauważysz korzyści.

Bądź dla siebie najsurowszym sędzią, ale też najlepszą przyjaciółką – w ten sposób przekonasz się do sportu.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. klarin junior Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...