Jak wygospodarować czas na ćwiczenia?

Wydaje ci się, że nie masz kiedy ćwiczyć? Ciągle powtarzasz – chciałbym, ale… Brakuje czasu, możliwości, pieniędzy. O ile pieniędzy nie zapewnimy – o tyle czas pomożemy znaleźć. Wystarczy, że zmienisz swój styl życia. Oto kilka wskazówek.

Jeśli pół dnia spędzasz przeglądając facebook’a lub śmieszne koty w Internecie nie dziw się, że nie masz czasu na sport. To nie są rzeczy pierwszej potrzeby, a by przejrzeć co słychać u znajomych naprawdę wystarczy góra kwadrans dziennie. Zresztą – o ile lepiej zadzwonić i ich po prostu usłyszeć.

Wstawaj wcześniej – to jedyna rada, jeśli naprawdę nie masz czasu na ćwiczenia. Wcześniejsza pobudka to najprostszy sposób na jego znalezienie. Wystarczy godzina by poćwiczyć w domu lub chwilę dłużej, by dostać się na basen i siłownię. Zdziwisz się, że nie jesteś jedyny – wiele osób tak robi.

Nie marnuj czasu na narzekanie, że nie masz czasu. W tę pułapkę wielu wpada. Potrafi przez pół godziny brać się za pracę, powtarzając, że się nie wyrobi. I faktycznie się nie wyrabia. Ale gdyby zaczął od razu zamiast panikować – sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej. Źródło: http://poradnik-zdrowie.pl/

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. link Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. magnez z b6 Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...