Jestem głodna – czyli czym zastąpić niezdrowe przekąski

Uczucie głodu na diecie może się pojawiać, szczególnie gdy nie mamy jeszcze wprawy w dobieraniu zbilansowanych potraw. Stąd polecane pięć posiłków – drugie śniadanie i podwieczorem są obowiązkowe, by nie rzucać się na potrawy jak jaskiniowec. To też doskonała okazja na ulubione przekąski. Co jeść, by nie przytyć?

Chipsy i inne śmieciowe żarcie musimy definitywnie wyeliminować z naszej diety – nie jemy go i już! Jest niezdrowe, tuczące i nie dostarcza żadnych wartości odżywczych. Zamiast niego można skubać orzechy. Równie kaloryczne, jednak o wiele zdrowsze. Bierzmy te w łupinach – oszukamy mózg, bowiem obieranie też zajmuje czas.

Ochota na słodkie? Zjedz kisiel! Praktycznie nie ma on kalorii, a pomyśl jak cudownie smakuje. Jeszcze lepszym rozwiązaniem są owoce, pamiętaj jednak: owoce zawierają cukry, zatem opychamy się nimi z rana i dajemy spokój popołudniu.

Warto piec warzywa. Zrobione z nich „chipsy” mają fantastyczny smak i wartość odżywczą.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...