Królestwo warzyw

Jedzenie warzyw jest podstawą każdej diety. Powinniśmy jeść ich jak najwięcej, ponieważ są pełne witamin oraz mają mniej cukrów niż owoce. Warzywa są zdrowe oraz niskokaloryczne, co sprzyja temu, że możemy zjeść ich naprawdę dużo, wywołać tym samym uczucie sytości, a liczba spożytych kalorii drastycznie nie wzrośnie.

Jedząc marchewkę wpływamy nie tylko na odchudzanie, ale także na wygląd naszej skóry – marchew posiada beta karoten, który odpowiada za utrzymanie pięknej zdrowej opalenizny.

Ziemniaki wbrew powszechnej opinii nie są tuczące. Ważne jednak by jeść je ugotowane, z odrobiną soli. Kalorie skrywają się w maśle, które nierozważnie do ziemniaków dodajemy.

Warzywa zielone to bomba witamin! Jeśli nie lubimy ich tak po prostu skubać – zróbmy z nich koktajl. Koktajle warzywne są niezwykle modne, a w zależności od tego jakie smaki lubimy – każdy znajdzie coś dla siebie.

Papryka może być świetną przekąską. Surowa, pokrojona w paseczki czy nawet z przyprawami szybko zapycha żołądek i daje uczucie sytości.

Jedzmy warzywa, wyjdzie nam to na zdrowie.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...