Który sport dla mnie?

Wiele osób decyzję o rozpoczęciu dbania o siebie podejmuje z dnia na dzień. Wystarczy impuls, by stwierdzić, że to już pora. Czasem jest to film motywacyjny w internecie, kiedy indziej bardziej drastyczna sytuacja – kiepskie wyniki od lekarza. Nie liczą się jednak motywacje, liczy się to, że w końcu dorośliśmy do tego by dbać o siebie. Świetnie! Tylko… co dalej? Który sport wybrać?

Wszystko zależy tak naprawdę od osobistych preferencji. Sporty drużynowe jak piłka nożna czy siatkówka są idealne dla osób, które potrzebują motywacji z zewnątrz. O wiele łatwiej zmusić się do wyjścia z domu, gdy wiemy, że drużyna na nas liczy.

Z drugiej strony powinniśmy też patrzeć na to, które partie ciała chcemy ćwiczyć. Bieganie wzmocni przede wszystkim dolne partie. Pływanie – mięśnie ramion. Aerobik natomiast jest polecany kobietom walczącym o piękną sylwetkę.

Dla wielu ważnym czynnikiem decyzyjnym mogą też być pieniądze. Pływanie wymaga karnetu, szermierka – specjalnego stroju. Biegając inwestujemy tylko w buty, natomiast na aerobik wystarczą dresy.

Szukając sportu dla siebie bierzmy pod uwagę upodobania, to nad czym chcemy pracować oraz ile wydać. Będzie o wiele łatwiej.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. http://bell-poznan.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-sprzecie/ Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. http://pieroon.com/sprzet-do-silowni/ Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...