Na co patrzeć kupując serek

Sery – żółte, twarogi, białe, wędzone, do smarowania czy lekkie i puszyste. Wybór ich na sklepowych półkach jest ogromny. Łatwo jednak popełnić żywieniowy błąd – na co zwracać uwagę, by nie zaliczyć wtopy?

Przede wszystkim pamiętajmy, że ser żółty nie może być zbyt tani. Ser żółty potrzebuje składników, które swoje kosztują, zatem kupowanie taniego sera oznacza po prostu kupowanie sera złej jakości.

Patrzmy czy produkt, który wybieramy jest faktycznie serem, a nie produktem seropodobnym! Wyglądają identycznie, dopiero sprawdzenie napisów na opakowaniu może doprowadzić nas do konkluzji, że tego nie warto kupować.

Jeśli lubimy różnego rodzaju smarowidła – sprawdzajmy skład. To samo się tyczy serków puszystych. One nie potrzebują chemii i bez problemu na półce znaleziemy produkt naturalny – wystarczą chęci.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. http://zdroweodzywkisportowe.pl Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...