Ochota na słodycze

Każdego na diecie prędzej czy później dopadnie ochota na słodycze. Jest to swoisty test – albo go zdamy, albo cały proces odchudzania legnie w gruzach. Jak sobie radzić? Czym zastąpić rozpływającą się w ustach czekoladę i cukierki?

Świetną opcją dla każdego łasucha są owoce. Słodkie, ale zdrowe – stanowią kwintesencję zdrowego odżywiania.

Innym rozwiązaniem jest chrupanie warzyw. Przepisy na warzywne chipsy można bardzo łatwo znaleźć w Internecie.

Poleca się także bakalie, jednak w ich przypadku trzeba znać umiar. Szczególnie słodkie będą rodzynki, pamiętajmy jednak, że co za dużo, to nie zdrowo.

Kolejnym sposobem na zabicie ochoty na słodkie jest zjedzenie kisielu. Jest to danie proste do przygotowania i zdrowe. Tak samo jak wszelkiego rodzaju galaretki, które zachwycają smakiem, ale nie straszą kaloriami.

Ostatecznie jednak: kostka czekolady raz na jakiś czas to nie grzech śmiertelny! Zawiera zdrowy magnez, a jedna kostka na pewno nie zniweluje miesięcznych wysiłków.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...