Owoc – przyjaciel to czy wróg?

O tym, że owoce są zdrowe, wie każde dziecko. Jabłka, mandarynki, maliny, borówki, jagody, kiwi – prawdziwe bomby witamin! Nie dość, że posiadają witaminy to jeszcze większości z nas smakują na tyle, byśmy w ramach diety byli gotowi spożywać je zamiast słodyczy. Czy to jednak dobre rozwiązanie?

Pamiętajmy – wszystko ma kalorie! Tylko woda nie, jak głosi przysłowie wszystkich się odchudzających. Owoce także i to często całkiem sporo. Jedzenie owoców na diecie jest świetnym rozwiązaniem, o ile będziemy je jeść z głową – nie za każdym razem, gdy zapragniemy, a jako uzupełnienie pięciu posiłków.

Jabłko na drugie śniadanie? Jak najbardziej! Pamiętajmy jednak, że jabłko na podwieczorek to już nie taki dobry pomysł. Owoce zawierają cukry, których nie powinno się spożywać w godzinach popołudniowych. Wszystko zależy od trybu życia, ale najłatwiej określić, że po obiedzie nie je się owoców. Wtedy w ramach przegryzki wybieramy warzywa.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. http://dietaodzywka.pl Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Eludril płukanka Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. informację o sterydach sterydonline.pl Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...