Poranne ćwiczenia

Chcesz być gibki, zdrowy i mieć energię na cały poranek? Nie słuchaj reklam o jedzeniu płatków. Wstawaj kwadrans wcześniej i ćwicz – bo sport to zdrowie, a poranne ćwiczenia to gwarancja gibkości!

Co rano warto po wyjściu z łóżka wykonać kilka ćwiczeń, zwłaszcza przy otwartym oknie. W ten sposób dotleniamy organizm oraz sprawiamy, że pobudka jest mniej nieprzyjemna. Szybciej dochodzimy do siebie, otwieramy oczy, zachwycamy się światem.

Poranne ćwiczenia bardzo dobrze wpływają na stawy. Warto się trochę porozciągać – zmniejszymy ryzyko kontuzji w ciągu dnia. Zwłaszcza, że wiele nie potrzeba – kilka minut. Trochę skłonów, przysiadów, parę minut rozciągania i organizm jest gotowy do dalszej pracy.

Poranne ćwiczenia mają jeszcze jedną zaletę – nie wymagają specjalnego przygotowania ani zakupu drogiego sprzętu, a ich efekty są widoczne.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...