Ruch to zdrowie

 

Każdy, kto marzy o pięknej sylwetce, powinien pamiętać, że dieta to nie wszystko. Ograniczanie tłuszczy i kalorii przyczynia się do zmniejszenia obwodów, ale najważniejszy jest ruch – on odpowiada za spalanie kalorii. To także ćwiczenia poprawiają nasze samopoczucie.

W zależności od tego które partie chcemy spalić, powinniśmy wybierać inne ćwiczenia. Co innego posłuży na wyszczuplenie talii (hula-hop), co innego na wzmocnienie nóg (bieganie, pływanie), a jeszcze na inne ćwiczenia zdecydujemy się chcąc wysmuklić całą sylwetkę (aerobik).

Wybierając ćwiczenia pamiętajmy też o naszych upodobaniach. Niektórym sport źle się kojarzy, ponieważ próbowali swoich sił w ćwiczeniach, które zupełnie nie sprawiały im przyjemności. Dlatego znajdźmy formę ruchu, która będzie się nam podobać, do której będziemy codziennie tęsknić!

Ruch to zdrowie – to prawda znana jak świat długi i szeroki. Ćwiczmy, by być szczupłymi. A jeśli odpowiednio dobrane ćwiczenia uzupełnimy o zdrowe odżywianie – efekty gwarantowane.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...