Spalamy kalorie!

 

Chcesz schudnąć? Pamiętaj, że dieta i kosmetyki to nie wszystko. Walcząc o piękną sylwetkę musisz myśleć nie tylko o tym co jesz, ale także czy się ruszasz. Sport jest podstawą każdej diety, ale nie tylko – to przede wszystkim obowiązek, jeśli zależy nam na tym by na lata zachować sprawność i gibkość. A ile kalorii możemy spalić ćwicząc? Wszystko zależy od tego jaki sport wybierzemy. Na przykład jazda na rowerze to spalenie aż 600 kcal w godzinę. Skakanie na skakance to natomiast 574 kcal w tym samym czasie. Trochę mniejszy wynik ma bieganie, w trakcie którego spalamy około 300 kcal. Natomiast niedoceniony w naszym kraju squash spala aż 600 kcal. Pamiętajmy jednak, że samo spalanie kalorii to nie wszystko. Wartość zależy także od naszej wagi i intensywności ćwiczeń, a także osobistych predyspozycji. Wybierając sport zastanówmy się też, nad którymi partiami ciała chcemy pracować. Inny sport będzie sprzyjał zrzuceniu tłuszczyku z brzucha, a inny zmniejszeniu obwodu bioder. I choć obydwa mogą mieć podobny poziom spalania kalorii, to efekt będzie zupełnie różny.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...