Sport z komórką w ręce

 

Widzisz ćwiczących ludzi i zastanawiasz się co dzieje się z tym światem, że do każdego z nich jakby przyrosła komórka? Zmień myślenie! Smartfony są nie tylko modne, ale też praktyczne. Zwłaszcza, gdy się trenuje. O co chodzi?

W sklepie można znaleźć tysiące aplikacji przeznaczonych dla miłośników sportów wszelkiego rodzaju. W zależności od oczekiwań aplikacja może zmierzyć liczbę kroków, podsumować liczbę kalorii. Ba, połączona ze specjalnym zegarkiem jest w stanie na bieżąco sprawdzać puls czy ciśnienie. Istnieją nawet aplikacje do rejestrowania samopoczucia czy poziomu tlenu we krwi. A wszystko to w komórce, która zawsze jest pod ręką.

Jeśli ktoś ćwiczy w rytm muzyki – może ją puścić z komórki bezpośrednio. Istnieją nawet programy dopasowujące lecącą muzykę do tempa, w jakim się biegnie. Istne szaleństwo, zwłaszcza, że kiedyś człowiek musiał taszczyć ze sobą radio.

Dlatego nie dziw się ludziom, którzy ćwiczą regularnie zerkając na telefon. Oni nie sprawdzają smsów ani poczty mailowej. Oni kontrolują swoje tempo i słuchają podpowiedzi na temat tego jak uczynić trening jeszcze bardziej wydajnym.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. niedobór magnezu i potasu Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...