Zdrowe przekąski

Decydując się na zmianę diety na zdrowszą musimy pożegnać się z gotowymi, niezdrowymi przekąskami. Tak! Koniec z jedzeniem chipsów, nachosów, paluszków, popcornu, solonych orzeszków i innych podobnych świństw bez opamiętania. Pora przerzucić się na zdrowe przekąski.

Zdrowe są orzechy i daktyle. Możemy je jeść, jeśli jednak zachowamy umiar. Jakkolwiek pełne wartości odżywczych i naprawdę smakowite, tak posiadają dużo kalorii i średnio się nadają, gdy ktoś chce schudnąć.

Warto też robić chipsy warzywne, szczególnie jeśli łakniemy słonych przekąsek. Kroimy warzywa najcieniej jak się da – ziemniaki, buraki, marchewkę – i pieczemy. Obserwujemy i wyciągamy z piekarnika gdy są odpowiednio chrupiące. Możemy je doprawić. Najlepiej oczywiście smakują jedzone od razu po przyrządzeniu.

A jeśli koniecznie chcemy zjeść coś słodkiego – postawmy na ciasteczka. Koniecznie domowej roboty, nie sklepowe! Niech mają jak najwięcej zbóż. Wtedy będą smaczne i zdrowe.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.

Porady dla zdrowia
Odpowiednia suplementacja jest dzisiaj jak najbardziej wskazana i odpowiednia. Między bajki można włożyć opowieści naszych dziadków że tylko z jedzeniem powinniśmy dostarczać odpowiednie witaminy i minerały. Współczesny tryb życia dla wielu osób oznacza pracę przed komputerem i nieregularne posiłki. To dość istotne gdyż niestety ale nie jesteśmy wtedy dostarczyć odpowiednich rzeczy. Warto tez o tym pamiętać w momencie uprawiania sportu. Jak człowiek się czuję gdy uprawia sport 3-4 razy w tygodniu, na pewno jest zmęczony. Biegając wypłukujesz witaminy a mając naście lat nie jesteś w stanie dostarczyć tylu witamin co będą młody. Warto o tym pamiętać. Jako specjaliści zalecanym branie witamin i picie izotoników jeśli ktoś dużo uprawia sportu.
Sonda

Jak dostarczasz witaminy?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...